Πολιτική Αλλαγών / Επιστροφών

  1. Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή να ελέγξει ό,τι το προϊόν που φτάνει στα χέρια του δεν είναι χτυπημένο, και πως τα προϊόντα στο εσωτερικό των συσκευασιών δεν είναι χτυπημένα ή σπασμένα εξαιτίας της μεταφοράς. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί από τον καταναλωτή πως τα προϊόντα δεν είναι στην δέουσα κατάσταση, οφείλει να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση.
  •  Αν επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος, αυτή γίνεται εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και εφόσον το ρούχο είναι στην αρχική του κατάσταση μαζί με το καρτελάκι,πάντα κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα, μέσω μηνύματος στη σελίδα της Επικοινωνίας ή τηλεφωνικά στο +30 28210 71453.
  •  Δε γίνεται επιστροφή χρημάτων, μόνο αλλαγές προϊόντων.
  • Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος, ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος όλων των μεταφορικών που θα προκύψουν.
  • Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της εταιρίας θα πραγματοποιείται μέσω courier.